Ändrad Layout

Nu har jag suttit här en stund och gjort om min layout på bloggen :)
Påsktemat med gult och grönt var trevligt, men nu kände jag att jag ville ha en förändring. Trots allt är ju påsken över nu, så nu vart det blått och lila istället :) Känns som sköna lugna färger att titta på, så jag är nöjd :)



Nu återstår det bara att lära sig hur man designar själva bloggen med upplägg på de olika delarna, t.ex. header med en snygg och intressant bild, hur bilder i inläggen ligger snyggt osv :)

Säg gärna vad ni tycker om den nya layouten! :)

/Jacqueline

Kommentarer
Postat av: aussie-sis

jag kan hjälpa dig med layout om du har krångel med det

2009-04-25 @ 15:21:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0