Fredag eftermiddag

Tjoho! :D

Nu är jag på partyhumör! :D
Lyssnar på gamla goda 90-tals hits :) städar (som är så festpeppande ;)) och har gjort allt annat på min lista förutom tvätta och typ arbeta^^ Jag har försökt arbeta, men har inte suttit i Nuke på ½ år cirka så man har ju tappat, + att jag försökt för typ 23:e gången installera Shake, vilket jag aldrig lyckas med :D

The rythm of the night med Corona <3 woho!

Nu ska jag snart ta tag i att golvmoppa också :) dammsugaren sög bra.
Hejhopp so long! ;D

/Jacqueline - superstädaren

Kommentarer
Postat av: ERICO

asså jag citerar: "städar (som är så festpeppande ;)) " förutom tvätta och typ arbeta^^" " The rythm of the night med Corona " " Nu ska jag snart ta tag i att golvmoppa ocks" asså ditt inlägg är fullt av anitfestande citat jag försåtrt verkligen inte hur du kan vara kalas sugen. MErn om du hade varit sugen på bli hemma fru ?!? :D

2009-04-24 @ 21:44:36
URL: http://stefansretum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0