Godmorgon!

Hej hopp!

Har suttit nu på förmiddagen och skrivit klart min LIA-rapport då det var lite saker som skulle ändras och läggas till. Den är iallafall inskickad sedan en timme tillbaka.
Sen har jag suttit och svarat och klickat bort en massa inlägg på communityt helgon. Hade ju typ 62 stycken att besvara, och jag orkade inte ha en massa inlägg som bara ligger där.
Startade en tråd där och sen fick man ju typ hundra inlägg :P

Teven har stått på också sen igår ^^ somnade till den som vanligt. Så jag vaknade upp till Oprah där det handlade om amerikanska soldater som varit i krig och som hade mist sina kroppsdelar. Hon var på besök på ett sjukhus för just krigsskadade.

Om jag skulle mista ett ben eller en arm, jag skulle bli så totalt förkrossad. Det måste vara frukstansvärt svårt att acceptera situationen. Att man aldrig mer kommer att få tillbaka det man förlorat samt blir tvungen att lära sig gå på nytt. Någonting man ser som självklart att man kan. Den psykiska påfrestningen måste vara så enorm, men utöver det har man också det fysiska handikappet som förhindrar en från att leva normalt.
Dessa människor är verkligen riktiga kämpar.


Magen är hungrig och det har den varit ett tag nu och snuset är snart slut. Måste gå till affärn snart o köpa lite bröd för mackor, eller mjölk för äggröra, och snus då.
Känner mig lite lat då jag har affärn typ en minut härifrån :D Men är man seg för tillfället så är man..
Ska ta och fixa till sidan lite till idag hade jag tänkt :) har fortfarande inte så stor koll på hur man ändrar om och har sig, så får ta och plugga på det^^
Städning och diskning ska det bli idag med är tanken. Börjar ju se ut som ett kaos härinne snart :D

Hade bra tills vidare!

/Jacqueline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0