Måndagens fortsättning

Hejhej!

Så var vi inne i stan lite efter kl 18 där vi skulle ha mötet.
Personen vi väntade på hörde inte av sig, vi ringde och han sa efter en halvtimme vi väntat att han skulle va där om ca tio minuter. En halvtimme senare så hade han fortfarande inte kommit. Så vi hade fått vänta i ungefär 1h 20 minuter på honom. Inte okej.

När han väl kom visade vi upp vad vi hade gjort och diskuterade kring projektet. Det var tydligen två killar (vet inte vilka) som skulle skriva om manuset lite, bara vissa detaljer typ. Så vi skulle troligtvis få det nya manuset denna veckan (tror dock inte det med tanke på vilket fart det gått hittills^^).
Men sen sa han att vi kommer senast att ha det filmade materialet om 2 veckor. 2 veckor! Då har vi bara 3 veckor kvar på oss att göra nästintill heela musikvideon. Det är sjukt lite med tid med tanke på att vi bara är tre stycken, och jag är den enda compositern. Jag hoppas vi får iallafall något material tidigare, men ska inte hoppas på för mycket.

Efter mötet åkte jag hem och tog mig sedan en tripp bort till ica :) skönt att äntligen handla hem lite mat! Hade knappt kvar någonting i kylen.
Jag köpte mjölk, fil, makaroner, korv, tortilla ost-chips och snus^^ Yum :)

Mamma var här också en liten stund, för att lämna lite brev som jag hade fått hem. Dock saknades ett brev, men det hade förmodligen kommit hem i lådan under dagen då ingen var hemma. Men det ska lösa sig imorgon så att jag kan få det :)
Sedan har jag suttit hemma och tagit det lugnt, kollat på teve och ätit tortilla ost-chips^^ druckit ett glas vin med :) det var gott. Gav Zaita en larv också, hon gillade det skarpt! ;)

Nu börjar mitt braiga program Medium om 6 minuter, så ska kolla på det :)

Hade så bra så hörs vi imorrn!

/Jacqueline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0