Möte? Nejp!

Nehepp. Så vart det inget möte fick man reda på.
Det här är ju toppen! :P
Hans mobil har vart avstängd hela dagen. Kunde på lördag eller måndag, men på lördag har jag redan planer så det funkar inte för mig. Det blir på måndag mötet blir, dvs om en halv vecka. Ännu mer förseningar och dagar man bara sitter o väntar..

Fast ska ta och försöka få tillbaka peppen till att göra ett intro till min nya showreel. Testade för en stund sen men fick bara krupp :P haha. Idéerna är inte så många för tillfället. Eller dom är det, men jag har inte material till det..
Jaja. Får ta och fixa lite med bloggen kanske innan så jag kan bli pepp^^ förhoppningsvis. Är bara så otaggad, irriterad och uttråkad just nu >_< samt har ont i ryggen. Blä.
Tänkte också fixa med material till reelen, av någonting jag har som jag kan använda mig av. Hoppas man hittar något :)

/Jacqueline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0