Onsdagens dag

Hej återigen! :D

Gud va seg dag det har varit känns det som :P Iallafall lite halvt. Eller rätt så, haha.
Åh nu börjar Medium på 4an :) Det är riktigt bra tycker jag!

Min dag:
Jag har gjort en del av det jag borde ha gjort!^^
Steg upp i morse och satte mig vid datorn. Kikade runt en stund på internet och sen så bestämde vi i gruppen vad vi skulle göra idag inom projektet. Vi har fortfarande inte fått något mejl tillbaka om vilken tid imorgon vi ska ha mötet, great :P
Hoppas bara det inte blir som igår, att jag får reda 20 minuter innan att jag ska va på ett ställe det tar 20 minuter att komma till. Men det lär ju bli nångång vid lunch, bara man får reda på det i vettig tid!^^

Mitt uppdrag var att göra färdigt en bakgrund av en dammig lokal^^ Jag hade redan gjort en sådan bild, så det skulle bara vara att fixa till den så det så att den skulle kunna passa in i videon.
Den är jag inte helt klar med än, men snart :) Klona är det som gäller! KlonKvinnan som är igång igen!

Sedan har jag badat och klippt klorna på mina små iglisar :) dom tycker dock inte om att bada! :P
Zaita försökte rymma titt som tätt ur handfatet med^^

Sedan torkade jag dom och efter det fick dom lägga sig för att sova igen. Lillemor sov i sin filt och Zaita fick sova i min säng en stund :) Hon fick också en stoor larv att äta som hon tyckte mycket om :) Mums! Lillemor fick lite leverpastej som hon tyckte var mums :)

Jag har diskat ALL disk idag med som jag hade kvar! :) Jätteskönt!
Nu återstår bara städandet^^ det får bli imorgon för nu ska jag snart sova :) Det ska bli skönt att få lägga sig i en säng och vila. Oh 25 över börjar Förhäxad :) haha. Det ska jag ta och kolla som sömnprogram!
Innan dess ska jag ta och göra två mackor och sedan borsta tänderna :)

Hejsålänge så hörs vi imorgon!

/Jacqueline

Kommentarer
Postat av: jen

haha sötisar :D

jag låg i sängen och såg att förhäxad skulle vara, sen minns jag inget och sen var det något helt annat. så jag missade det nog :P

2009-04-23 @ 12:06:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0