Söndag

Hejhej!

Så vart det söndag också^^
Helgen har över lag varit rolig men främst mh.. speciell :D haha

Nu sitter jag här hemma och är vaarm och mår lite illa. Hemsökta hus börjar precis på teve^^ det är rätt kul o kolla på :P
Jag, cellon och jennie bestämde för att åka in till stan och äta sallad. Jag var så sugen på att sitta ute och äta sallad :D
Vi åkte till Gamla Stan och hittade ett ställe där man fick blanda ihop sin egen sallad :) man fick välja (förutom de tre grundalternativen) fem stycken olika "ingredienser". Det var mumsigt! :) Kycklingen och fetan var bara såå god :)
Fanns också typ 8 olika dressingar att välja mellan, jag valde tzatziki^^ Det är supergott!

Sen så åkte jennie hem och jag och cellon satte oss vid vattnet i solen. Förutom att det vart lite kallt för att det blåste så var det väldigt härligt :) skönt att solen verkar tycka det är kul att titta fram en hel del.

Min lillasyster hade den sista musikalföreställningen de gjorde på skolan och vi skulle åka dit för att titta på den :) Vid tvärbanan träffade vi på min storasysters pojkvän också, och där borta framme på skolan träffade vi mamma, övriga systrar och co när dom kom strax efter.
Musikalen de gjorde var Jesus Christ Superstar (SÅ bra musikal! :)) Den var bra! Stéphanie var helt klart bland dom bästa ;P

Dock har jag inte ännu sett musikalen från -70, utan endast den från 2000-talet. Men den är apbra så den tidigare måste också vara suverän :)

Om ni vill kika på en bra musikal, se Jesus Christ Superstar! :)

Nu ska jag fortsätta titta på Hemsökta hus^^ haha. Sen ska jag sova :) det kommer bli såå skönt att få ligga ner och bara ta det lugnt! Känns som att man åkt fram och tillbaka en massa under denna helgen :D heh.
Sköna säng, here I come! ;D

Godnatt!

/Jacqueline

Kommentarer
Postat av: Erika

Såg Jesus Christ Superstar för något år sen... la måke till att "Jesus" hade ett hakors inmålat med "blod" på ryggen! :O

Bra musikal i övrigt iag ^^

2009-04-27 @ 22:25:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0