Storyboardskrivande

Hej!

Kom precis hem från att ha varit och skrivit storyboard med de två andra i musikvideoprojektet.
Skönt att vara hemma igen :)

Vi målade ner och skrev till en massa grejer som jag tyckte blev riktigt schysst :)
Mycket idéer, diskuterande och låtlyssnande för att vi skulle få det så bra som möjligt och bli nöjda med det.
Några timmar senare renmålades storyboardet och jag drog mig hemåt.

Sprang den sista biten till tunnelbanan och såg på skylten att den växlade om från 2 till 1 minut tills när min tub skulle anlända. Går ner för rulltrappan och hör att ett tåg precis stannar på station och jag märker att det inte är den tunnelbanan som jag inte ska ta.. utan den som jag ska ta! ;O
Självklart är det ju 6 vagnar på kvällarna också så jag fick ju kuta för att hinna på. Folk höll precis på att gå av och på när jag såg tunnelbanan i trappan. Men tunnelbanorna väntar ju inte på en så man får ju vara snabb^^
Skönt att jag hann med den iallafall! :)
Så hann jag med bussen hem sen med, fick vänta några minuter bara. :)

Skickade ett sms till artisten vi ska göra musikvideon för men har tyvärr inte fått något svar ännu, men det kommer förhoppningsvis^^ Antar att det blir imorgon då det är rätt sent nu.
Vi ska ju ha ett möte imorgon vid lunch, så det vore ju passande om man visste plats och tid för mötet :)

Nu sitter jag och tar det lugnt i fotöljen framför teven. Dock verkar det inte vara så jätteintressanta program som går just  nu.. får vänta på bättre program helt enkelt :P
Ska fortsätta med att diska och städa imorgon iallafall. Hann med cirka halva disken och inte så mycket städning, så det vore skönt att få det gjort så det ser lite mer beboligt ut här! :)

Hade bra så hörs vi!

/Jacqueline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0