Torsdag och möte

Godmorgon!

Satte faktiskt alarm på mobilen igår för att jag skulle vakna lite tidigare. Klockan 09:10 skulle jag vakna, men som jag nästan aldrig lyckas göra, så hörde jag inte alarmet förren det hade pipit ett tag ;O Så vaknade av att den tjöt sin fina melodi och blev snoozad visst :P
Ugly Betty började på teve så jag låg kvar och kikade på det. Har aldrig följt Ugly Betty och tyckt att det varit lite halvdant, men nu är det faktiskt bra :P haha.

Inatt somnade jag ju till Förhäxad och jag drömde självklart om häxor med olika krafter haha :D
Drömde också att vi i klassen var tillbaka i Eksjö där våran högskola är, kanske var det inför examensdagen? ;P
Satt i någon bil vid parkeringen, men ICA låg där Hemköp ligger ;O och det såg inte riktigt likadant ut. Det var också nån diskussion i bilen om någonting som gjorde folk irriterade typ.

Och så minns jag en irriterande diskussion mellan mig och min lillasyster när vi diskuterade datorburkar. Hon skulle promt ha en typ lika kraftig dator som min, vilket hon inte alls behöver. SÅ jag förklarade x-antal gånger att det är väldigt onödigt då hon bara kollar internet och sparar bilder, medans jag har datorn som ett verktyg.
Men så kom det fram att hon ville ha en dator med 400GB hårddisk (jag har 1TB=1000GB) och det var ju lite bättre, men tyckte ändå hon kunde klara sig på 320GB iallafall :P haha.
Var ju ändå inte hon som isådanafall som skulle betala den, så tyckte att det var bättre om det var mindre GB då det blir mindre i pris.

Sen minns jag inte så supermycket mer :D



Nu på morgonen har jag suttit med bakgrundsbilden i Photosop. Fortfarande inte helt klar, men snart :)
Den blir ju som ett utkast tills den görs helt och hållet till så som den skall vara.

Vi ska ha ett möte idag med den fjärde personen i gruppen, men vart och när har vi ingen aning om :S Förrgår-flashback Here We Come! Har inte fått något mer mejl tillbaka som skickades i förrgår kväll samt att mobiltelefonen var avstängd när det försökte ringas för en stund sedan.
Låter ju ...great dethär :P Bara jag slipper stressa som en tok blir jag nöjd. Man vill gärna veta minst dagen innan om när och vart mötet är. Men men, det blir säkert vettigt till slut.
Vi ska diskutera kring manus och storyboardet samt redovisa vad vi gjort hittills (som vi i gruppen kom överens om igår vad vi skulle börja med). Lika bra att köra igång direkt med de delar vi vet säkert kommer att vara med i videon.

Hahaha, sitter och tittar på Jay Leno, och det var en massa klipp på djur som gör lustiga saker^^ haha. Djur är riktigt underhållande :) Blir ju ännu schysstare när de lägger till musik som stämmer in också :D

Nu ska jag ta och äta frukost, duscha, borsta tänderna och göra klart bilden i Photoshop :)
Skönt att vakna till en diskad lägenhet också! :D

Hejsålänge på en stund! :)

/Jacqueline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0