Valborg!

Idag är det Valborg! :D <3

Vaknade första gången kvart i 7 imorse, och guud va soligt och fint det var ute! :)
Fortfarande lika fint och härligt ute nu.

Blir en kul dag idag hoppas jag :)
Ska göra mig iordning, duscha, äta frukost och fixa lite, innan jag åker till jennie.
Får se vart öl och grillning blir :) kanske där hos henne.

Har inte grillat än detta året! ;O måste göras nu! :)
Kan bara tänka på grillade majskolvar och kött :D haha.

Ååh så härligt det kommer bli, ligga på gräset och sola och ta det lugnt :)
Titta på en brasa vore inte helt fel det heller :)
På kvällen ska vi förmodligen iväg och festa någonstans.

Vad ska ni göra på Valborg?

Nu ska jag börja göra mig iordning så jag kommer iväg i vettig tid! :)
Hejsålänge och ha en bra Valborg! :)

Puss Jacqueline! ;)

Kommentarer
Postat av: Robin

Yay! Jag fick en puss av Jacqueline! :D

2009-04-30 @ 18:00:05
URL: http://www.iamrobin.weebly.com
Postat av: aussie-sis

Vadå valborg? :(

2009-05-01 @ 05:59:08
Postat av: Carro

Hej!

Jag läste din kommentar om Brittan på en blogg. Jag håller verkligen med dig. Hon är totalt ute och har haft sin tid... och hon är verkligen inte bra... ingen scennärvaro och hon kan inte sjunga för fem öre... hon är bara galen...

2009-05-01 @ 23:32:04
URL: http://marycaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0