Filmhelg!

Hejsan alla! :)

Under hela helgen nu, idag, imorgon och i övermorgon sänds Sagan om Ringen på trean.
Längesedan man såg dom :) så ska bli kul att kolla. Trean minns jag lite halvdant för tillfället, så det ska bli kul.



Tänkte att jag ska kolla in och studera alla effekter och compositing och 3D. Det är riktigt kul faktiskt ;D.
(Jag vet, man blir förstörd när man utbildar sig till compositer och 3d:are :P)
Kan inte kolla på film "normalt" längre, då man alltid ska kolla in de olika effekterna och gissa sig fram till hur det är gjort, vad som borde gjorts annorlunda osv :P Hur man själv skulle ha gjort. :D haha.

Har vart i farsta centrum nyss och lyckades hinna komma in på systembolaget. Köpte en flaska vitt vin och självklart kung också! ;D. Kung på flaska vart det. <3
Gick sedan in på ica och köpte en påse chips :) mums! Naturchips med smak dill och gräddfil, yum!
Så detta är vad jag ska göra ikväll :)

Vad ska ni göra ikväll?

Oh, nu har det börjat! TjingTjong! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0