Högskolebesked!

Tjena!

Vågade äntligen ringa igår morse till den yrkeshögskolan jag har sökt inför hösten.
Sitter där jättenervös inför vad svaret ska bli.... och... hon säger: "Du har reservplats nr 2"

Jag blev värsta glad! :D Trodde att jag antingen skulle komma in eller inte komma in alls.
Men nu har jag ju ändå en stor chans att komma in! Bara två pers som behöver tacka nej, inte komma till uppropet eller hoppa av. Hoppas hoppas! :P

Det vore så sjuukt kul om jag kom in!!
Vore så himla trist om man inte kom in, stupar på mållinjen liksom. Jag är såå näära nu! xP

Hon började skratta åt mig för att jag blev så glad och inte riktigt kunde prata haha :D
Är iallafall kallad till uppropet. Känns naajs ;) så om någon inte kommit dit som tackat ja står jag som andra på kö för att få personens plats. Skulle vara så skönt att få veta direkt nu snart att jag kommer in, och inte behöva vänta tills skolan börjat och någon hoppar av.

Den 20e nu är det sista dagen för att tacka ja eller nej till sin plats. Och den 21a är det upprop.
Samma dag som arbetsproverna skulle skickas in fick jag ett mejl där det stod att "det är jättemånga som har sökt linjen det här året". Då kändes det som att jag inte skulle komma in. Men nu är det andra bullar! :P
Det var 300 som hade sökt in, och när jag pratade med dom för x-antal veckor sedan så sade dom att klassen kommer vara ungefär på 35-45 pers. Så nr 2 i reserv och 300 sökande är inte illa pinkat ändå ;)

Önska mig lycka till! :D

Puss Jacqueline

Kommentarer
Postat av: Linda

va roligt :D



vad är det för linje?

2009-07-11 @ 17:51:06
URL: http://ndail.blogg.se/
Postat av: Linda

okej, va roligt :D

2009-07-11 @ 23:32:34
URL: http://ndail.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0