Ett sent inlägg

Heallå!

Bättre sent än aldrig iallafall^^!
Är inte vidare trött, men ska nog ta och lägga mig i sängen strax.
Måste vakna innan klockan tolv för jag har ett telefonärende att göra^^ och jag har missat det i två dagar nu.
Vaknar tidigt på mornarna och sen somnar jag om igen och vaknar vid typ 13 >.< oops

Så var det Matrix, trean på teve idag. Självklart kunde jag inte se den eftersom 6an slutade fungera för mig (tacktack) så jag missade den =/. Om de hade sänts som de skulle ha gjort hade jag hunnit se den! >_< men meen.

Iglisarna har vart uppe mycket idag tycker jag :)
Ja, Lillemor är ju det alltid ändå^^ när det blir kväll och magen kurrar.
Men Zaita brukar inte komma fram förren det är släckt. Men idag så! :) trevligt tjejen!

Nu ska jag lägga mig i sängen och titta på Arkiv X^^
Måste väl passa på när det går nåt någorlunda vettigt på teve :P haha

Godnatt folk!^^

Kram Jacqueline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0