Great day!

Godkväll folk!

Jag har precis satt in potatisen i ugnen. snacka om sen middag :P haha. Har tänkt laga mat sedan typ 3 timmar tillbaka :P man är ju lite seg här. Men mycket chattande gör så att man fastnar vid datorn :P
Det har hållts på och skickats bilder från Examen fram och tillbaka :D roligt!

Får bli att käka lite mat, ta ett titt litet glas vin och sedan lägga sig i sängen och kolla på teve :)
Medium, mitt sovarprogram börjar snart med :D hehe.
Åh jag är festsugen! Sugen på att festa i Eksjö med hela klassen igen! :) så mysigt det är.

Imorgon ska jag nog göra lite räk eller kycklingsallad :) det ska bli gott!
Ost hade inte vart helt fel att ha i, men det är så dyrt o köpa, tyvärr.

Nu ska jag ta och ta ett till glas vin och sedan kolla till potatisen och sen steka mitt kött :) Mums!
Godnatt alla så hörs vi imorgon igen!

Puss Jacqueline

Kommentarer
Postat av: Victoria

Svar: Åh, deras body lotions är också superbra :).

2009-06-11 @ 10:08:38
URL: http://victoriadays.blogg.se/
Postat av: mathilda

haha okej ;D kul att du tycker det :D haft en bra dag?

2009-06-11 @ 16:30:51
URL: http://luxueuse.blogg.se/
Postat av: Miss0 - svensk tjej i Oslo

Gott med potatis =) hehe. Är som Håkan i Sunes jul. Älskar potatis hehe.



Dirty Dancing är riktigt bra :) Älskar också de klassiska dansfilmena som DD och Grease etc.



Hoppas allt är bra med dig :)

2009-06-12 @ 01:20:42
URL: http://miss0.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0