Hade inte skadat..

..ifall jag hade haft lite fler tevekanaler!
^^ Seriöst. Jag har bara 1:an, 2:an, 4:an och 6:an :( upptäckte imorse att jag hade 6:an också :D! ahah. underbart. Började ett sånt typ b-program imorse.. och en kvinna tjöt som bara den för att hon skulle föda barn. Men jag tackar henne! för jag var tvungen att byta eftersom jag inte orkade med det där skriket, och så upptäckte jag att jag hade 6:an med, Woho! ;D

Nu kollade jag precis tv.nu och insåg att 4:an börjar nu med nyheter, väder, nyheter, väder, nyheter och sen ett program (om en timme). 6:an hade ju inte så mycket bättre. Fotboll, blä! till 21:15. Kan man ha mer otur? :P haha
Ska ta och kolla nåt program på datorn istället.^^ Hell's Kitchen vore ju nåt. :P ligger väl 2 program efter nu.

Jajja! Nu ska jag glo på nåt o sen laga lite käk kanske^^
Hejsålänge :)

/Jacqueline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0