Här går det undan..

..eller inte! :P

Varför ska jag bli så opepp när jag väl blivit pepp på att arbeta >.<
Vart pepp på att måla en bild i photoshop och hann ju inte SÅ långt på den förren jag vart opepp och hittade på annat :P
Men jag ska ta och fortsätta med den nu faktiskt. Ska försöka få den klar inom snar framtid och inte bara påbörja nåt nytt som jag brukar vara expert på :P
Jag har typ 4 målningar påbörjade redan som jag inte kommit längre på^^ suck haha
Just nu håller jag på med Bettie Page, vi får se hur resultatet blir! :P

Märkte att webs.com inte är i fungerande skick för tillfället. Vet inte hur länge det har vart knasigt, men lite jobbigt då jag tänkte göra en hemsida^^ hm.
Jaja, det fixar sig väl också inom snar framtid hoppas jag :P

Vart faktiskt pepp på att fixa till min bloggdesign också. Gjorde en header förut men fick det inte att fungera med koderna >.< så är lite smålost på den fronten. Men får väl se om jag lyckas med det till slut :P
Jag är ju inte så haj ännu på koder och grejs men det kommer bli asnajs när jag kan det :P jag får sitta och plugga det.
Ska ju faktiskt göra en hemsida nu i sommar med för någon annan så det skulle ju underlätta så att säga :P

Nu ska jag kika lite på min målning och se om det kan bli nåt vackert^^
Hejsålänge!

Kram Jacqueline

Kommentarer
Postat av: EmmaEriica

Nu har jag frågestund igen i min blogg!

Missade du förra frågestunden så ta din chans nu!!

Du får jätte gärna fråga mig denna gång också om du redan har varit med i frågestunden tidigare!



Ju mera frågor, ju gladare blir jag!



emmaeriica.blogg.se



Tack!

2009-06-17 @ 22:16:51
URL: http://emmaeriica.blogg.se/
Postat av: Natalie

Håller totalt med, det är ju sååå jädrans bra priser dessutom! :)

2009-06-17 @ 23:13:05
URL: http://tjusig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0