Hemsida klar.

Godkväll mitt i natten!

Så har jag gjort en hemsida idag med^^ inte publicerad än dock. Det ska jag göra när jag har gjort lite slingor^^ Ska bli naajs och kul. Väntar också på att få hem lite "redskap" för att göra dom^^ hehe

Känns som att det går saamma saak heela tiiden på teve 4 och 6 :P okej lite bättre variation på 4an kanske, men 6an kör samma program hela tiden, varje dag^^
Så just nu finns det inget kul att titta på :P och jag kollar alltid på nåt program på kvällen. Nu är det inte ens Medium heller! ;(
trist. Mitt nattsovarprogram! :P

Tittade på Matrix två idag! ^^ Den var bra :) Lillemor fick ligga i sängen med mig med ett tag. Såå söt^^ <3
Försökte mig på också att göra chokladpudding (sån på pulver i påse^^) och det gick ju lite halvbra :P haha
Men men!^^ säkert bättre lycka nästa gång, + att det inte var SÅ illa :) smakade gott iallafall. Har kvar i kylen, så ska äta lite mer när jag skrivit klart detta inlägget^^

Imorgon är det Midsommar! :) trevligt trevligt.
Jag älskar verkligen midsommarmaten! :D ååh sill! yum yum! :) så gott!
Nu ska jag strax lägga mig i sängen och titta på teve :) Hade bra alla och sov gott!

Vad ska ni göra på Midsommar? :)

Kram Jacqueline

Kommentarer
Postat av: Sylvia Dalberg

Matrix är bra. såg den också idag faktiskt hehe

2009-06-19 @ 02:38:49
URL: http://sydal.blogg.se/
Postat av: Linda

Gomorron!



Vill bara önska dig en trevlig midsommaafton :D

2009-06-19 @ 10:34:39
URL: http://ndail.blogg.se/
Postat av: jossan

hejhej! ^^ allt bra? :) kommentera gärna mitt inlägg "TRASH CAN" och säg vad du tycker om min nya soptunna? ;),då skulle du göra mig jätte glad! :D

kram

2009-06-19 @ 10:59:12
URL: http://ligon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0