Hon är hittad!

Zaita min lilla älskling är återfunnen! :D åh va skönt!

Lillemor sprang runt här i rummet men så hörde jag någon som åt! Och där var hon! :D
Vart tusan hon har varit i 3 dagar har jag ingen aning om :O
Letade ju överallt verkligen i lägenheten. Men som sagt, hon är verkligen en expert på att gömma sig. När man tror att man letat överallt och hon inte finna någonstans, då finns hon där någonstans ändå.

Det är en olöst gåta hur hon kan försvinna på det viset^^ En unik egenskap hon har. Dock blir matte inte lika nöjd när man blir så orolig.
Men hon var jättemysig! Klappade henne på huvudet :)
Jättelugn och gosig.

Undrar vad hon hållt på med i 3 dar alltså...
Men jag märkte igår att det verkade som att en till kotte hade varit uppe, så det var skönt att nästan veta det iallafall^^ sen har jag somnat tidigt (eller ja, 23-01 kanske) så jag har nog missat henne uppe och springandes med då jag sovit. De är ju nattdjur. Och inatt var garderoben tänd så (jag gissar på att hon har varit där, fast jag letade igenom hela stället noga och hittade henne inte) då kommer hon inte upp. Måste alltid se till att det är släckt på kvällarna/nätterna, iallafall i en del av lägenheten.
Sitter ju ofta vid datorn till senare på kvällarna så man måste komma ihåg det^^ fast Lillemor går upp ändå, men Zaita gör det ju inte, så det är viktigt att hålla koll på det.

Nu ska jag ta och lägga mig i sängen igen glo på teve :)
Har varit trött hela dagen verkligen och bara slappat i sängen hela kvällen framför film på teven :)

Godnatt och ha det så bra!

Puss Jacqueline

Kommentarer
Postat av: AMANDA

cool blogg :)

2009-06-13 @ 10:30:33
URL: http://jagamandaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0