Kväll

Godkväll!

Ska ta och lägga mig i sängen och slappa lite snart =) det är såå skönt. Och nu har jag stor säng med^^ yej.
Tror den är 140, i min andra lgh var den max 90 :P så rätt stor skillnad. Har t.o.m somnat åt fel ledd här en gång^^ hah. så riktigt skönt med stor säng.

Hmm.. Zaita var ju försvunnen förut. Sedan hittade jag henne, och nu har jag inte sett henne sedan dess! Två dar sedan var det! >_< Vart tusan håller kotten hus någonstans :O?! Var ju snabb med att stänga garderoben så att hon inte skulle vara därinne iallafall.. men har kollat runt i lägenheten och hittar henne ju inte. Gud >.<
Förstår verkligen inte vilket sovställe hon har. Hon väljer dom mest komplicerade :P
Ska försöka hålla mig vaken ett tag och släcka ner, så hon kommer fram.

Det är 40 days and 40 night på 6an nu. Fast den slutar om 15 min. Har redan sett den typ iaf 3ggr så kanske lite tjatigt snart att se om filmerna så många ggr. Men men^^ har knappt kollat heller så. Har t.o.m. på ljudlöst för att jag skulle lyssna efter Zaitakotten.


Nu ska jag iallafall avsluta här för tillfället, och lägga mig i sängen o slappislappa framför teven^^ myys!
Vi hörs imorgon! :)

Kram Jacqueline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0