Lördag.

Hejhej!

Trodde det var fredag idag, men kom på nyss att det visst var lördag^^ haha. (Y)
Ska iväg till farsta centrum om en stund. Kolla in lite^^ och så ska jag sälja ett par illgröna linser till en tjej :P yej, lite pengar iallafall!

Jag hoppas att en kompis kommer över idag så att vi kan färga och klippa mitt hår :) vet dock inte riktigt än hur det ska vara :D men men.

Det står mellan, mörkbrunt, mörkrött eller mörkare brunröd^^ Vad tycker ni?
Sedan ska jag klippa någon slags lugg tror jag. Får se lite vad det blir :) lär ju bestämma mig typ när jag väl håller på :P

Sitter och håller på med material till min nya Showreel. Jag hoppas denna bilden blir najs^^ känns som det. Sedan ska jag ha med mer rörligt material.
Blir nog schysst till slut.

Nu ska jag göra lite mat tror jag :) hejshopps sålänge!

/Jacqueline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0