Ny dag - time to do some nytta!

Hejhej!

En ny dag idag. Ska ta tag i min showreel nu känner jag. Surt bara att jag inte kommer vidare för tillfället i Nuke, men jag får väl sitta och försöka så gott det går^^ eftersom vi hade en intensivkurs i programmet på 2 veckor innan julen så verkar typ ingen komma ihåg hur man gör :P Vi har suttit i Shake hela tiden, så Nuke tappar man lätt om man inte sitter med det. Och jag kan ju inte installer Shake tack vare Vista (!) så jag måste sitta i Nuke. Men Nuke är bra! Så klagar inte direkt att jag måste lära mig det ordentligt :) bara bra.

Klockan är strax halv fem nu men var ett när jag började försöka lägga upp inlägget^^. Vid ett iallafall känndes det som att var tidigt igång :D hehe. Har varit vaken sen 10 och hittills har jag väl inte gjort SÅ vettiga saker. Glott runt på nätet och spelat nåt kakspel^^ haha.

Det känns som att jag har en del planering framför mig^^ Ska göra en hemsida för hårslingor jag ska börja göra och sälja. Det kommer bli superkul! :) Kommer lägga upp länk här till den sedan när den är färdig.
Sen så måste jag planera allt jag ska ha med mig till Arvikafestivalen. Det är snart hörrni! Om 13 dagar bär det av! :D Mitt problem dock är att jag alltid (fast jag blir lite bättre varje år ;)) tar med mig alldeles för mycket! :P Måste se till att hålla mig till endast en väska nu. Och då menar jag inte en väska och en påse som det alltid blir :P hah.

Någon mer som ska till ljuvliga Arvika? :D
Eller någon som har smarta packningstips?

Kram Jacqueline

Kommentarer
Postat av: Caroline

jag brukar göra en packningslista och gå efter den :)

2009-06-17 @ 18:40:43
URL: http://carolinenorling.blogg.se/
Postat av: Helenawj

Hej, fin blogg du har :)

jag har nyss lagt upp en finn-ett-fel i min blogg så du får gärna kika in och tala om vad felet är :)

ha det bra, kram

2009-06-17 @ 18:41:41
URL: http://helenawj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0