Torsdagsmorgon

Tjo!

Sitter på Ligistfilm och är hungrig.
Juste! Tévattnet är ju klart, vänta en sek.

Oh så gott :) det behövdes.

Fick i uppdrag att logga in material från kameran och sedan typ kolla på klippen o välja ut nåt vettigt.
Kommer ju inte direkt ta hela dagen, så vi får väl se om jag får nåt mer att göra eller om det blir ännu en internetsittande dag.

Sökte iallafall sommarjobb på systembolaget igår :) får hoppas att man får ett positivt svar därifrån.
Söker också lägenhet heela tiden, men är ju apsvårt både att hitta nåt vettigt samt att få nåt.
Stort minus till de man åkt till för att kolla lägenhet o de säger att de hör av sig om några dar men aldrig hör av sig. Orka med såna... de slösar bara på min tid + att de ljuger en rätt upp i ansiktet.

Hade bestämt möte med en kille i förrgår i Abrahamsberg kl 16. Jag mejlade och sa att jag skulle komma ca 16:10-15 för det vart lite förseningar. Jag gick tidigare från kontoret, åkte till lägenheten, stod ute o väntade 10-15 minuter och ingen kom. Hade inte fått telenummer eller portkod eller någonting. Och ännu bättre att det var rätt kallt ute med.

Fick svar sen på mejlen att han trodde att vi hade sagt 17. Suck.
Mejlade tillbaka och frågade om jag kunde kolla på den nästa dag istället och fick svar nästa dag att den redan var uthyrd. Schysst!

En annan igår försökte jag ringa 3ggr eftersom han sa att man skulle _ringa_ mellan 16-21. Svarar han? Nej. Han klickade av mig alla ggr verkade det som.
Varför fan skriver man då ut att man ska ringa om männskan ändå inte tänker svara?!

Suck vad trött jag blir på alla dessa människor.

Kämpar iallafall vidare med att söka lägenhet! :P
Hojta till om ni har/vet nåt vettigt :)

Nu ska jag väl börja på med detdär tråkiga grejset...^^
Jajja! Vi hörs! :)

Hälsningar
Jacqueline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0