Ännu mer work work

Godkväll alla!

Tänkte precis ta och lägga mig i sängen. TIttar på Medium på teve med.

Har jobbar på karaktären, den är dock inte färdig ännu, men imorgon måste den bli det. Måste bli så färdig som möjligt med 3D:n då också.
Inte lång tid kvar, ska kämpa kämpa!

Min lillasyster vad här idag med. Hon hjälpte mig att klippa klorna på Lillemor under besöket^^ passade på så vart det lite enklare :D hehe. Dock ville Zaita inte alls^^ surgumman.
Brukar klippa klorna i handfatet när jag har badat dom. Men dom gillar ju inte att bada, blir mycket spring i handfatet :D haha. Det är lättare när man är två, för dom sprattlar ju rätt bra.

Lillemor sover numer sedan någon vecka tillbaka, i mina jeans som ligger på golvet^^ Zaita ligger i min tröja och sover :P Dom är såå söta när dom är uppe och springer :) sina små ben som springer i räserfart!

Lagade good mat med förut :) klyftpotatis och kyckling. Fetaost i kycklingen med :) och en créme fraiche-sås till det. yum :) Hade ju köpt en hel kyckling igår, så stod och "styckade" den idag (låter så brutalt ;O). Första gången jag styckade en hel kyckling själv :D haha. Det gick lite halvdant då och då, men jag lyckades iallafall! :D Sedan frös jag ner kycklingen och falukorven som jag också delade i bitar, i olika påsar.
Nu hinner dom inte bli dåliga!^^ annars brukar jag va rätt bra på att råka glömma mat i kylen som hunnit bli dåligt när man väl kommer på att man har det i kylen och man tänkt tillaga det till middagsmat. :P

Dirty Dancing 2 var på teve idag med kl. 21:00 på 5:an. Såg den dock inte, men tänkte att jag ska köra ettan först och tvåan sen :) Det var ett bra tag sedan jag såg ettan! Tvåan har jag inte sett.
Äldre dansfilmer är heelt underbara! <3 Måste ha dansfilmsrejs! :D

Ne nu får ni ha det så bra! Jag ska ta och lägga mig i sängen :) upp tidigt imorgon! Byeebye!

Puss Jacqueline :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0