Äntligen färdig!

Godkväll alla!

Äntligen färdig med alla arbetsprov! SÅ härligt!
Slipper den stressen, men den nya har redan kommit dock :P

fram till den 5 juni ska jag:

skriva en minst 5-sidig rapport
flytta
redovisa

och det är 10 dar kvar. suck :P kan man inte få ta det lite lugnt snart?^^
imorgon ska jag iallafall unna mig en härlig sovmorgon! :) inte vakna vid 08:00 igen. wohO!

Och så kan man börja skriva här lite oftare med också, har ju inte blivit så jättemycket på senaste (ett inlägg per dag), så det ska bli trevligt :)
Alltså ååh... jag hoppas verkligen jag kommer in på skolan =/ jag har bra meriter och så som ger plus, så jag hoppas det kan finnas en chans.

Får reda på om jag har blivit antagen i börjar på juli. >_< långt dit ju! mer än en månad.
Jajja. nu ska jag lägga mig :) och titta på Medium på teve <3.
Annars skulle jag nog somna snart här i stolen :D

Hade så bra så hörs vi!

Puss Jacqueline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0