Eurovision Song Contest!

Godkväll!

Kan gissa att det är en del av er som tittar på Eurovision Song Contest just nu.

Måste säga... det är ju inte ens spännande längre att lyssna på vilka de ger poäng! :P haha.
Sverige har 18 poäng såg jag precis nu ;O måste ha missat det haha. Senast låg vi på 0 så^^ och Norge har fått en massa 12:or. De har helt klart övertaget. 175 poäng och nästa efter det har 95 poäng.
Jag tror Norge kommer att vinna. Dock var det ju inte den bästa låten. Fanns några stycken bättre. Armenien till exempel! :)

Håller på och kokar potatis för min hemmagjorda potatissallad <3 Mums! :)
Ska kika vidare på Eurovision nu och se hur det kommer att sluta^^

Puss! Jacqueline



Update: Jädrans! :O Norge har nu 255 poäng! :O Tror nästan inte det ens går att slå nu. Jisses... och jag höll på med annat i kanske 10, max 15 min eller nåt ;O
Turkiet är på andraplats och ligger på 125 poäng.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0