Fredag idag yej!

Tjoho!

Fredag idag!
Tittar på Talang 2009 nu :)

Några i klassen tjatar på att jag ska följa med ut idag^^ det lockar alltså.. Men borde med vara hemma och packa och städa. Uh, jobbigt! :P Kommer säkert sluta dock att jag följer med ut ändå. Sitter och dricker en öl och har ätit lite popcornis. Dock har ett skal fastnat i halsen... lite oskönt och störigt sådär :P

-typ 20 minuters paus-

Nu verkar skalen ha försvunnit efter mina försöka att få bort det :P men man vet aldrig.. kanske ligger där o lurar. Grymt irriterande är det iallafall när man har nåt som sitter i halsen och det inte vill bort. :P Får hoppas att det inte "kommer tillbaka".

-låååång paus!-

Oopsie :D Höll på med att fixa mig så det vart en big paus i skrivandet^^ Ska ut snart, ska bara dricka upp denna ölen och få reda på vart de andra är :) och vart vi ska.

-lång paus igen-

haha^^ inte illa med långa pauser här. Ne nu ska jag gå! :)
Skriver mer imorgon!
Hejsålänge! :)

Puss Jacqueline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0