Fredagsnatt

Hej hej alla!

Började dagen med att vakna tidigare än klockan ringde. Typ en timme tidigare^^ låg och tittade på Voice, finns inte så mycket annat på teve förutom Tv-Shop då :P

Gick upp efter ca en timme, sen duschade jag och efter det vaxade jag armhålorna... alltså seriöst, jag har fortfarande ont nu :O Inte skönt att dra av dom där remsorna och sen göra det på samma ställe typ tjugo ggr... hahaha ^^
Och självklart ville ju inte allt försvinna heller..^^ pallar inte göra mer vaxande där nu förren detta onda har lagt sig. Gör ju ont bara man rör på sig typ :D Hoppas det blir bättre imorrn iaf. Det borde ju inte hålla i sig så länge :S smärtan.
Är förvånad över att det fortfarande gör ont... trodde inte det skulle göra ont så länge ;O

Har vart och köpt en soffa idag och ett soffbord :)
Här är bilder: (bilder från www.ikea.com)

Nikkala soffa
Soffa :)
Granås soffbord
Soffbord :)
Schyssta va? :)

I am nöjd!
550:- för ett vardasrum typ :D greatans!

Lagade en god middag med :) Åt för inte så längesedan. Klyftpotatis och varma mackor i ugnen och falukorv med grönsaker i stekpannan. :) orkade dock inte allt.4 potatisbitar kvar och en varm macka.

Seriöst så är jag typ hungrig hela tiden :S Skojar inte. Denna gången vart jag mätt, jag brukar inte alltid bli det. Fast jag tycker att jag äter mycket. Vet inte vad det är som är problemet. Tänker ju inte äta hela tiden bara för att magen tycker det^^ haha. Men det är lite jobbigt att när man precis har ätit färdigt så känner man sig hungrig fortfarande. Fast man hade en stor portion.
Innan jag kom till sthlm åt jag nästan ingenting. Kunde äta en sak under en dag och jag klarade mig på det ;S hungern kändes inte riktigt, var nog FÖR hungrig då, och att magen hade vant sig vid att inte få någon mat. Kanske är det det som kommer tillbaka nu? :O När man börjat äta mer normalt så vänjer sig ju magen. Kanske därför den är så hungrig^^ hah.

Lillemor trippar runt här lite ibland^^
Hon är så söt! Hon gillar falukorv skarpt med! :)
Zaita ligger och sover i min tröja, hon blir sur när man kollar till henne :P

En del filmer idag på teve. Trevligt^^ Dock tyckte jag inte riktigt någon verkade så bra.
Kollade på nån på 3an som hade fått en 5a i betyg. Den verkade inte alls intressant. Iof så kollade jag inte direkt :D men jag lyssnade kanske med.... en liten del av örat :P
Nu är det någon film på 4an som verkar bra :) eller den har hållt på ett tag. Det är Johnny Cash låtar med :) 50's, here we go!

Ne nu skall jag strax lägga mig i sängen för att sova :) hade så gosigt!
Godnatt alla!

Puss Jacqueline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0