Godmorgon!

Tjoho!

Jaha, så trodde man att man skulle få sova länge och vakna någongång vid 12.
Men icke!

Vaknade vid 08, och gick upp strax innan 08:30. Vart så uttråkad av att bara ligga i sängen och glo på teve. Men nu är jag uttråkad här med ^^ vid datorn.
Det går inte så många bra program på teve på mornarna ^^ en massa Tv Shop bara :D på typ hälften av kanalerna^^ och resten är typ tråkigt.. Knight Rider räddar mig väl lite halvt. :P haha.
Nu börjar det väl droppa in lite folk på msn också^^

Stressen har fortfarande inte hunnit lägga sig riktigt. Känner mig stressad över allt som ska göras klart innan 5 juni >_< en massa. Ska bli så skönt iallafall sedan när allt är färdigt :)
Snart Eksjö också. Ska både bli kul och inte kul^^ Jätteroligt att träffa hela klassen igen! :) yej! Så får vi alla festa ihop on more time! :D
Men inte kul för då slutar vi ju skolan helt =( vill inte det. Eksjö betyder supermycket för mig verkligen.

Usch.. =/. vill inte tänka på att vi ska sluta skolan..
men det måste väl komma det med. >_< uh.

Nu ska jag försöka göra något vettigt.. eller iallafall senare heh. Måste städa och diska och tvätta.
Yej^^

Hörs senare!

Kram Jacqueline

Kommentarer
Postat av: Sabina - 16 och mamma

Har skrivit mitt andra diskussionsinlägg på bloggen idag och denna vecka handlar det om tatueringar/piercings - skulle vara hur kul som helst om du läste igenom inlägget och svarade på de frågor jag skrivit och kanske delar med dig av egna erfarenheter (:



Du får jättegärna lämna dina åsikter i det förra diskussionsinlägget också som handlade om aborter. Finns att läsas på denna länk: http://saabiina.blogg.se/2009/may/19-maj-09-diskution-1.html



Tack på förhand, kram! :)

2009-05-26 @ 15:59:59
URL: http://saabiina.blogg.se/
Postat av: Jenny

SVAR; Jarmo är helt klart en värdig vinnare! klat så himla mkt

2009-05-26 @ 17:28:13
URL: http://jjeennyys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0