Hundvakt

Hejhej!

Sitter hundvakt just nu. Fick dom runt kvart i två och sedan var vi hemma hos mig kvart över två, vi tog en promenad härborta. Jättevarmt och härligt ute! :)

Dock har hundarna inge vidare bra koppel.. då den ena hunden är kopplad genom den andra typ :S Så de liksom drar varann typ. Eller ja, den ena drar den andra och så krånglar kopplet så som det är ihopkopplat, så den andra hunden trasslar in sig i det. Asdumt, vet inte riktigt hur hon hade tänkt med det hela :P Ska fixa det bättre när jag ska ner och lämna dom iallafall.

Annars så höll jag på att få en kväljning precis. Jag hörde en lång fis! Och sedan kom ju lukten... Alltså FY FAN! Så jädrans äcklig lukt! >_< hahaha. Alltså det var verkligen vidrigt! :P Hundpruttar är inte direkt det mysigaste...

Ska lämna hundarna om ca 1½h, så ska väl göra mig lite iordning strax innan det och så åker jag direkt till tantolunden sedan. Skulle dit och dricka lite öl och umgås med lite pers :) Blir härligt i solen!

Ojoj... nu drömmer den ena av hundarna :P rycker i benen haha.

Hörs sen igen! Nu ska jag se om det kommer någonting kul på tv :)
Bye!

/Jacqueline

Kommentarer
Postat av: Linda

usch då, ja de brukar inte lukta så gott.

2009-05-02 @ 17:18:45
URL: http://ndail.blogg.se/
Postat av: Linda

Gomorron!

Allt bra idag?

2009-05-03 @ 11:26:57
URL: http://ndail.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0