Lördagkväll :)

Godkväll alla!

Hoppas allt är bra med er. Själv sitter jag och tittar på American Pie: The wedding och smuttar på lite gott vitt vin :)
American Pie filmerna är rätt bra, men denna tror jag inte jag sett förut. Vet inte hur många det finns, men tycker denna är lite överdriven kanske. Han "Stifler" är ju bara jobbig i denna filmen :P inte roliga alls, bara jobbig och irriterande. Ful är han också :D inspekterade hans feja när den kom i närbild, han ser ut o va en bit äldre, hur mkt vet jag inte :P

Innan gjorde jag goda popcorn på spisen, drack vin och tittade på Robinson :) det var trevligt!
Känns dock lite ensamt ibland. Vill ha lite sällskap här snart! :D

Har inte arbetat så mycket på radion idag som jag borde ha gjort. Men kan ju ursäkta mig att det är helg ;) haha.
Imorse, eller när jag gick upp snarare (11 ca) så trodde jag det var vardag och undrade ett tag varför inte fler var inne på msn och varför det stod att folk var hemma... haha :D Man kan lätt blanda ihop dagarna när det enda man gör är att glo in i en datorskärm^^

Ska kolla på en, kanske två lägenheter imorgon :) och en på måndag. Ska bli kul! Hoppas jag får någon av dom :) Två av dom är stora ettor och den sista på måndag är en tvåa. Vet iallafall att två av dom har balkong, kanske hade även den tredje det också, minns inte riktigt vad det stod i annonsen :) orkar inte kolla riktigt heller just nu.

Åh jag är så sugen på att köpa nya klackskor och fina sommarkläder! Vilken tur att man har 500kr presentkort på h&m då :) ska ta och shoppa loss lite med någon snart kanske. Min lillasyrra och jag hade ju tänkt göra det, ska höra med henne igen :) hon har säkert glömt bort det, var ett tag sen jag frågade om det.

Ursäkta också för att jag har blivit lite lat den senaste veckan, har bara skrivit ett inlägg per dag och inte två som jag brukar. Jag måste få tillbaka suget att skriva lite mer :) är väldigt kul och intressant när man väl satt sig och börjat skriva, men ibland kan man vara seg på att ta sig dit.

Lyssnade nyligen på en üüüüüberbra 90-tals låt! :D hehe. Jag bara älskar 90tals musik och hela 90-talet! :) Någon mer än jag som gör det? Det är så nostagli men även väldigt bra musik :D
Blev SÅ sugen på att festa och ha inflyttningsfest :D haha. Troligtvis kommer den ju snart i sommar :)

Har inte alls festat så mycket sedan jag kom tillbaka till stockholm, måste bli ändring på det! :) Ut och festa, dricka god dricka, dansa och umgås. Underbart ju :)
Gärna en jättegod cheesecake på en väldigt trevlig förfest också :) Gud vad gott och trevligt det vore. Mums!

Så vad gör ni denna trevliga lördagskväll?

Hade fint tills vi hörs imorgon! :)

Puss Jacqueline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0