Maya - dag 2

Tjoho!

Sitter och fortsätter med radion jag gör som arbetsprov. Har gått framåt, dock inte så jättemycket hittills, men alltid nåt :)
Har problem med baksidan.. den vill inte riktigt bli som jag vill :P
Men jag har lärt mig en hel del bara från igår och idag :D lär mig snabbt.

Tänkte precis ta en matpaus. Kokade upp makaroner och sedan skulle jag hälla ut vattnet i vasken. Och vad händer? Jo, självfallet höll jag inte i locket tillräckligt hårt så alla mina makaronisar hälldes ut i vasken! :( buhu.
Nu orkar jag inte göra nya =/ får se om en stund om jag har lust igen.. haha :D
Suck^^ alltid nåt är det. Finns troligtvis ingen klantigare än mig ;P.

Återkommer senare med bild på det jag har gjort hittills på arbetet :)

Hejhopp!

/Jacqueline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0