Maya

Godmorgon!

Fast det kanske är lite sent att säga det nu, strax över halv 3^^ Men det känns som det för mig :P haha.

Sådär, så sitter jag nu och försöker mig på att skapa en radio i Maya. Vi får se hur det går :P men för tillfället går det väl rätt bra^^ Har lyckats få till en form och håller på och sätter dit lite detaljer.
20 dagar kvar tills arbetsproverna ska vara inlämnade. Ska försöka göra klart denna radion den här veckan så har jag sedan resten av tiden på mig att göra färdigt målningen.

Vad tycker ni att jag ska måla?

a) karaktärdesign
Teckna en karaktär av egen design. Karaktären skall återges i helfigur från minst två vinklar, samt med närbilder på utvalda detaljer.

b) förmålsdesign
Måla eller teckna en bild av en väska som har åkt jorden runt. Använd färg eller gråskalor för att skapa känsla av material, ljus och atmosfär. Om du vill får du även skapa en enkel bakgrundmiljö runt väskan.

c) miljödesign
Måla eller teckna en miljö från ett klassiskt nöjesfält med gammaldags karuseller och andra spännande attraktioner.


/Jacqueline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0