Ny härlig Söndag!

Godmorgon folket!

Har varit uppe i ungefär en timme. Smart som jag var ställde jag alarm på kl 11 för att vakna. Men jag kom in på nu imorse varför jag hade satt på alarm.. Kom på sedan när jag såg att klockan var fem över halv tolv att det var ju Robinson jag skulle se! :D
Bytte till kanal 4 och tittade på det :)
Igårkväll när jag kommit hem, som var vid ungefär kvart i tolv kanske? Så var det en massa folk härifrån som gick mot tunnelbanan. Kändes som att jag var alldeles för tidig med att komma hem från festen när de var påväg till den :D haha.
Men jag somnade gott :) åt också chips med dipp i sängen^^ Det var gottans! :)

Robinson tycker jag är riktigt kul att titta på. Stor del kan ju vara för att det är hårdare samt att det inte har varit på flera år.
Vilket år var det Robinson sändes senast?
Drömde till och med om Jarmo... hahah. Fast han såg inte ut som honom. :P

Har tittat till kottarna och de ska få sig ett fotbad senare idag ;P småtassarna är lite smutsiga.
Om en liten stund ska jag äta frulle och sedan ska jag börja arbeta med mitt arbetsprov till högskolan jag har sökt till :) Ska göra ett 3D-objekt, ska bli spännande att se hur det blir :)

Borde ta tag i att fixa till min blogg lite bättre. En header skulle inte sitta fel :)
Får se när jag har tid till att pilla med det :)

Hejsålänge, så hörs vi!

/Jacqueline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0