Segproppo med en liten touch av effektivitet

Godkväll!

Idag har jag inte alls varit så effektiv som jag borde ha varit >.< ouch!
Måste ta igen dubbelt-upp imorgon känner jag! :O Måste måste måste!

Dock satt jag och uppfriskade mitt minne i Nuke med hjälp via msn av elin i klassen :)
Det var superbra! Dock ville inte key-noden funka i mitt Nuke.. av någon skum anledning ;O
Ska sitta och pilla på det lite mer sedan och så får jag hoppas på att det funkar till slut.
Renderade istället ut en .mov-fil som jag importerade in i After Effects för att keya där. Det gick lite halvdant ^^
Keya gjorde jag, men han vart lite transparant och så såg man formen av det cropade greenscreenmateialet.
Har keyat i Ae en gång tidigare så jag har inte sån superkoll än på hur allt funkar :D

Om jag inte själv visste vad allt detta betydde skulle jag nog fatta typ nada :D så är nog en del som inte fattar jag skriver om, men ska ta tid och förklara mer invecklat vad jag håller på med och hur jag arbetar.

Sade ju också igår att jag skulle lägga upp en bild på mitt arbete hittills, och det blir det tyvärr inte heller.
Men jag lovar att jag ska göra det imorgon! :)

På söndag skall jag skriva kontrakt för min nya fina sommarlägenhet också :D najsigt!

Har inte testat min kära Bamboo ännu, det får bli imorgon med! :)
Ska bli spännande. Men den kommer vara suuper! :) Det kan jag lova. Jag förväntar mig inget annat! :D

Ha en fin kväll/natt så hörs vi imorgon! :)

Puss Jacqueline

Kommentarer
Postat av: aussie-sis

haha, måste du förklara mer invecklat, kan du inte bara förklara mer ingående eller utveckla? :P

2009-05-15 @ 03:17:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0