Söndag! :)

Goddag folk!

Tog mig upp ur sängen för ca två timmar sen. Halvkollade på Robinson ännu en gång^^ verkar inte finnas så jättemycket intressant på teve ännu :)

Jag vart dock väldigt förvånad över att Angela åkte ut. Trodde hon skulle komma rätt långt i tävlingen, om inte ända till finalen. Tänk va jobbigt att folk snackar ihop sig bakom en och alla lägger sin röst på en och samma person. Det är en bra taktik och det bästa sättet att ta ut någon på. Men hemskt att vara den som får alla emot sig och blir utröstad.
Man måste ha en bra taktik. I första delen av Robinson, innan man kommer till sammanslagningen, måste man vara stark för att laget ska vinna annars ryker man. Men när man kommit till sammanslagningen får man inte vara för stark, för då ryker man :P Gäller nog att hålla en låg profil och inte ses som varesig svag eller stark.
Jag tror att Rafael och Ranjit satt med på Ö-rådet (kommer säkert bli fler, de som åker ut) för att lyssna och inspektera om vad som händer. Sedan kommer de få rösta på den de tycker är värdigast vinnare av Robinson 2009.
Jag tror det kan vara så. Inte för att jag vet om de kommer att få bestämma genom att rösta mellanm finalisterna, men någonting är det ju till för. Det måste ju vara en finaltävling också.
Ska bli intressant att se vilka som kommer till finalen och hur den tävlingen är! :)



Nu sitter jag och tittar på Talang 2009 (ännu en gång^^ haha) och jag tycker bara att Victor Petterson som sjöng "I will always love you" med Whitney Houston var så bra! :) Väldigt duktig för att bara vara 11 år. Men vilken röst han hade! :)




Nu ska jag snart äta lite frukost. Ska ta och diska klart allt också och sedan ska det städas med!^^ Ska bli jätteskönt när det är färdigt.

Om ett tag ska jag iväg och titta på en lägenhet :) det ska bli kul. Hon är jättetrevlig på mejl så det går nog bra, hoppas jag! :) Det är en stor etta på 42kvm. Finns balkong också och det är ju så underbart! :) <3 en grill på det vore ju nåt ;) :D
Skriver mer om hur det gick sen :)

Ha en bra dag sålänge, så ska jag göra lite mackor och dricka nyponsoppa :) Bye!

Kram Jacqueline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0