Söndagkväll :)

Godkväll Godkväll! :)

Eller snarare godnatt nästan ;)
Klockan är 00:20, och just nu sitter jag och tittar pågrannfejden hehe.
Galna och jobbiga grannar det finns alltså! :D

Tittade på lägenheten idag :) Den var fin och skönt rymlig! :) Har sagt till henne att jag gärna tar den, så vi får se hur det går :D hehe. Inväntar svar. Väldigt mysigt område med mycket grönt och fågelkvitter :) haha.

Har suttit nu ett tag och fixade en header till bloggen. Började en liten stund innan jag skulle åka iväg och titta på lägenheten, och fortsatte för en stund sedan. Lade precis ner försöket med att få till det :P Det ville sig icke! Har följt designa din blogg's tutorial för det, men det ser inte likadant ut för mig så då går det inte som det ska.. Bluh^^ vet inte hur jag ska göra riktigt.. Får försöka mer imorgon :P nu blir det en sängpaus^^.

Ska ta och fixa mig iordning och sedan lägga mig i sängen. Det är spökmaraton på 4+ :D haha!

00:00 Hemsökta hus
01:00 Hemsökta hus
02:00 Osaliga andar
02:25 Osaliga andar
02:45 Osaliga andar
03:10 Hemsökta hus
04:00 Hemsökta hus

Får se hur mycket man hinner se innan man somnar :)

Godnatt godnatt alla, nu ska jag dra mig! :)

Kram Jacqueline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0