Tuff arbetsdag framför mig

Hejhopp och Godmorgon!

Klockan är 11:07 och jag är uppe och känner mig lite peppad inför min långa arbetsdag^^
Vaknade och gick upp tidigare dock^^

Ska ta och skriva en planeringslista över dagens arbete :)
Måste försöka hålla det så bra som möjligt, inte lång tid kvar nu tills arbetsproverna ska vara inne ;O
Det är den 13 idag och de ska senast vara inne den 25:e, så jag har alltså 12 dagar på mig.
-Stress Stress-

Maya, here I come!

Återkommer med hur det går och uppdatering med bild hur långt jag har kommit! :)
Tjingalong för tillfället! :D


/Jacqueline

Kommentarer
Postat av: jen

Har det gått bra? ;D nu slutar jag om en timme iaf. då är min arbetsdag över..

2009-05-13 @ 18:00:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0