Utekväll med Festival

Hej alla people!

Har nyligen kommit hem från en trevligt utekväll med vänner från klassen och några fler :)
Vi var på ett berg ovanför Tantolunden först och sedan åkte vi till Pop Dakor i Universitetet :)
Massa musik och folk! Det var väldigt trevligt :)
Och skönt var ju att jag hade gångavstånd hem! :D Yej!
Ont i tårna dock :P Nya klackskor är kanske inte det skönaste alltid^^

Glömde skriva ett inlägg innan jag gick ut, fick bråttom^^ Detta inlägget kommer inte bli så långt eftersom jag måste upp tidigt för att städa.
Imorgon flyttar jag från denna lägenheten till nästa :) ska blir najs.
Tvättade en massa idag, sammanlagt 6 tvättar (dock var hälften bara fyllda med ett "plagg").
Ett lass med grejer (mestadels kläder) gick idag med. Skönt att man redan flyttat nästan allt iallafall :)
Så imorgon blir det att städa allt och sedan att packa det sista och köra iväg.

Imorgon är det Mors Dag med, glöm inte det! :)
Jag, mamma och min lillasyster ska ha picnic imorgon :) ska bli jättemysigt!

Nu ska jag lägga mig i sängen och äta popcorn och titta på Robinson! :D Finalen var ju igår, och jag kommer inte hinna se det på teve (reprisen) senare idag, och jag vill inte råka se vem som vinner :) Kommer ju komma ut rätt snabbt i både tidningen och på nätet.
Jag hoppas innerligt att Jarmo vinner! :D Ska bli jättespännande att titta på finalen nu.

Ni får ha det så bra! :) Vi höres imorgon!

Puss Jacqueline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0