Vilken kväll...

Ojojoj, i eftermiddags och kväll var det jobbigt. Såå jobbigt!
Är nästan för trött för att skriva^^ Ne men är sådär mysigt trött just nu.
Men jag vet inte om jag orkar skriva ner allt idag, så det blir troligtvis imorgon.

Kan säga en sak iallafall; det kommer bli otroligt skönt att sova sedan! :)
Medium (mitt sovaprogram ;)) börjar om ca en timme, så jag väntar på det innan jag går och lägger mig :)

Gud haha, sitter och skriver med halvöppna ögon typ^^
Sex and the city är på teve, dock har jag redan sett detta programmet. Det går ju alltid nu på kvällarna, så finns inte så mycket vettigt att kolla på teve så det blir väl detta helt enkelt^^ Men börjar faktiskt tycka det är lite bra.
Samma sak med Navy CIS som är direkt efter. Det slutar 5 minuter efter att Medium har börjat, så rätt bra tajming där^^ de ligger ju på olika kanaler så.
Hoppas det är ett program man inte redan sett :)

Ååh jag vill ha en mysig myskväll. Är verkligen på det humöret just nu^^
Och nu vart jag sugen på en cheesecake med! Nån som vill komma hit o göra en? :P hehe.

Vädret har också varit väldigt bra, mycket sol och värme <3 men idag var det grått och regnade. Brr om man va ute länge, som jag t.ex. :P men det skriver jag om imorgon.
Lägger även upp en bild på min radio jag håller på och gör i maya. :)

Hörs igen imorgon, Tjingalong!

Puss Jacqueline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0