Work Work

Goddag!

Börjar verkligen känna av stressen nu, och det kommer att bli värre^^
Håller på med karaktären i photoshop, det går framåt men är inte klar ännu. Kommer inte bli klar idag troligtvis.

Ska till affären snart för att köpa batterier till musen, samt mat^^
Är lite småkrångligt att modellera i maya med penna.
5 dagar kvar, sedan ska allt in! Heelp...

Men det gåtr säkert bra ;P hoppas jag :D haha.
En del kvar, men det ska lyckas bli nåt vettigt utav detta! :)

Måste verkligen diska och städa här med... usch >.<
orkar inte och har inte tid när jag har så mycket att göra :O
Men får väl passa på lite när man lagar mat eller tar småpauser.

Nu ska jag göra mig iordning lite smått för att gå till affärn :) byebye sålänge!

Kram Jacqueline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0