Bake Occlusion

Sådärja! :) Lämnade nu in min bakade occlusion.
Det var lite klurigt. Har inte gjort det innan så det vart lite smått förvirrande :D men nu har jag ju någorlunda koll på hur det går till.

Sitter och hjälper en klasskamrat över facebook med första uppgiften som ska sätta ihop i photoshop.
Ska snart ta mig hemåt med, eller ne hemåt blir det ju inte, ska ju kolla på förhandsvisningen av Fame idag! :) mamma kunde inte följa med :/ men min lillasyster var backup så hon hänger med istället. Får inte glömma att bli medlem i bioklubben denna gången! :D

Såhär blev mitt resultat av baked occlusion ;)


Snart time to dra! ;P
Skönt att röra lite på sig också efter att ha suttit vid datorn sen kl kvart över 9 :)
hejsålänge, vi höres! ;D


Kommentarer
Postat av: a b o u t v e r o n i c a

SVAR: Tack så jätte mycket för din kommentar i min blogg och ditt mascara-tips! Håller med om att Great Lash är ett bra budjet tips! Kul att du kikade in :) Jag ska visa en sammanställning i procent av vilka mascaror som är populärast imorgon :)



Följ gärna via bloglovin om du fastnar för min blogg! Kram

2009-10-07 @ 22:54:54
URL: http://aboutveronica.blogg.se/
Postat av: alice

Nu ska jag också sova :) Astrött, :) men allt är bra med mig :)

2009-10-07 @ 23:42:11
URL: http://aliceiopebiyi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0