Dags att sova

Hallå där.

Dags att lägga sig i sängen för att sova nu känner jag. Ska upp tidigt för att åka till skolisch. Börjar 09:00 as usual^^Imorgon har vi rendering. Nu är det bara 3 lektioner kvar på den kursen!
Brukar bli så himla trött några timmar innan nu snart 2, men har visst lyckats hålla mig vaken här vid datorn^^
Var rätt trött vid halv åttatiden, men sen vart det bättre. Har kämpat med maya, det gick långsamt, men framåt ;P
Pillade lite mer nyligen, men nu känner jag att jag måste sova om jag inte vill vara väldans trött imorgon!

Så godnatt everyone så hörs vi tomorrow! ;D

Puss <3

Kommentarer
Postat av: annika

haha de gjorde ja också först:D trodde de va nån kod från inviten lr nått^^ men tur att de löste sig iaf;)

2009-10-07 @ 13:23:08
URL: http://annikamellgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0