En dag med Vectrex

Tjena!

Alltså igår! :D haha, shit. Jag kämpade med vectrex och dess tillbehör verkligen hela dagen! Hade en kompis som hjälpte mig vilket vad guld, och sen när klockan började närma sig 02 vaknade jag till och såg att han hade skrivit några meddelanden på msn och gått offline. Jag hade råkat somna av utmattning haha.
Gud va trött jag vart den sista timmen, slumrade till med jämna mellanrum.
Men det gick ju bra iallafall!^^ :)

Har inga mackor hemma, eller så mycket mat. Får väl ta mig en tripp ner till mataffären sen om jag hinner. Har ju iof yoghurt jag kan äta nu som frukost.

Time för att försöka vakna upp lite! ^^ Vaknade upp stressad, måste försöka varva ner lite så jag inte får ont i min mage.
Hörs sen! :)

Kommentarer
Postat av: vesna.blogg.se

hoppas allt e bra me dig=)

2009-10-13 @ 11:08:00
URL: http://vesna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0