Förhandsvisning av Fame

Tjoho!

Igår var jag på förhandsvisningen av Fame :)
Jag skulle ha gått med mamma först, eller hon skulle se ifall hon kunde men det verkade inte som det, så min backup lillasyster fick följa med istället.


Den var bra! Dock hade den knappt någonting att göra med orginalmusikalen Fame att göra. Detta kändes mer som en vanlig film än som en musikal. Liten trudelutt i början av Famelåten och en längre trudelutt av låten i slutet var det enda man kände igen typ :P haha. Sen sa min lillasyster att en av låtarna som sjöngs var med i musikalen med.

När vi kom till Park så skulle min lillasyster ställa sig i kön för att köpa popcorn och jag skulle ta två platser. Hittade två platser i mitten på rad 14, bra platser :D. Sen kom min syster och jag skulle då gå på toaletten. Eftersom det är onumrerat på förhandsvisningar så måste man ju vara lite snabb och ta platser om man vill ha några bra.
Det satt självklart ett grinigt äldre par bredvid oss, o gubben sa när jag skulle gå på toa: "...igen!"
Sen när jag kom tillbaka sa han rätt irriterat: "jag hoppas det här är sista gången!"
Och tanten sa: "Jag har en väska som står på golvet, jag hoppas du inte trampar på den!"

Jävlar vilka grinisar! (som jag för övrigt ignorerade^^)
Det är ju inte såå ovanligt att folk ska gå förbi ifall man har platser att sätta sig på. Nästa gång, griniga par, sätt er exakt i mitten så ni slipper att folk går förbi, eller sätt er allra sist i biosalongen när alla redan satt sig, så slipper ni detta!
Suck! :P

Annars var kvällen bra :D
Skulle ju gå med i bioklubben, men det glömde jag ju :P hehe.
Ska ta och fixa det snart så man kan få ihop poäng och få titta på förhandsvisningar och sånt :)
TjingTjong sålänge! ;D



Kommentarer
Postat av: Jenny

det var bra igår! :) jag hade jobbigt folk framför mig. satt och småhångla hela tiden så jag fick sträcka på mig för att se, haha!

2009-10-08 @ 13:30:40
URL: http://pennypie.blogg.se/
Postat av: Simone

SV: Det lustiga är dock att människor kallar dem dum i huvudet. Så långt tycker jag inte man ska gå, alla har sina levnadssätt, sin ekonomi och sina tankar. Att kalla någon dum i huvudet för att man inte lever och tänker samma är bara lågt.



Men sedan kan man ju roas över varandra :)

2009-10-08 @ 14:22:18
URL: http://fattybom.blogg.se/
Postat av: jessi

var den bra?

2009-10-08 @ 17:45:38
URL: http://jessikostin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0