Helg!

Tjotjotjo!

Helg igen, fast jag gör ändå typ samma sak som på vardagarna, men det känns mer slappt :)
Var uppe till ca ett inatt, och sedan tänkte jag att jag skulle kolla på film i sängen för att sedan sova. Har bott här i 5 veckor nu i mitt nya boende och har fortfarande inte kopplat in teven och dvd:n :D men det finns en teve i vardagsrummet, men jag ska ju ha min också, en stoor på rummet ;D

Började koppla in teven och dvd:n och välja ut vilken film jag skulle kolla på. När allt var färdigt och jag hade letat upp fjärrkontrollerna kom jag på att jag behövde en scart-sladd också. Jag har två stycken vad jag vet, så jag började leta igenom rummet då jag var fast bestämd att jag skulle verkligen kolla på film på teven inatt.
Dock gick det inget vidare^^ då jag inte hittade mina scart-sladdar, gick ut till klädkammaren och letade men hittade inget där heller ;/. Gick in i vardagsrummet för att se ifall jag kunde sno en av sladdarna som satt i teven hehe, men jag skippade det efter en kort stund. Gick tillbaka till mitt rum och fick inse att jag nog inte skulle hitta sladdarna inatt, så jag satte på en film på datorn istället. Skärmen är rätt liten och står en bit från sängen, men det gick bra ändå. Jag satte på 1408 men hann inte kolla så länge innan jag hann somna :P Har kollat på den en gång men tyckte inte den var så bra som jag hade trott och inte lika läskig heller. Men det känns som en film som kan vara bättre andra gången man ser den :P Har försökt titta på den för några veckor sedan men då somnade jag också^^ Men 3:e gången gillt brukar man ju säga ;)

Ska se ifall jag tar mig an den ikväll! Men jag kommer säkert somna då med haha :D
Eller så kollar jag på nån film som går på teve ikväll kanske.

Har inte gjort så mycket vettiga saker idag, som jag borde ha gjort. Men jag har suttit och compat litegrann^^ inte så mycket. Men jag ska göra lite mer arbeten och så, för det är vrålkul att sitta i Nuke :D Behöver bara schysst material som jag får använda mig av. Borde gå ut och foto. Behöver en filmkamera med som jag kan använda för keyings :)

Nu ska jag snart försöka göra nåt vettigt^^ gäller bara att få tummen ur! Men det kan vara jobbigt ibland :P
TjingTjing sålänge! :)

Kommentarer
Postat av: Anna

Hejhej! Javisst, t-shirten finns kvar :) intresserad? maila gärna om du vill köpa! :)

2009-10-11 @ 13:40:16
URL: http://kreativitet.webblogg.se/bloppis

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0