Seg dag

Tjoho!

Åh vilken seg dag. Började effektivt, sen slappigt hela dagen. Hittade en del intressanta bilder dock (stock-photos) som jag tänkte göra lite fräcka bilder av :) Började på en, men hann inte så långt innan jag hittade på nåt annat :P haha.

Har hostat en massa idag med. Hörde några stycken härborta som hostade också, är det nån smitta? ;O :P
Rätt jobbigt iallafall och hosta runt.
Ska ta och laga till min middag snart tänkte jag. Lade ut falukorven på tining så den borde vara bra nu. Har ändå gått några timmar nu. Middagen får bestå av (tänkte ut det innan för några timmar sen av vad jag har hemma ;)): Falukorv, bönor och lök! :D Det är faktiskt jättegott att blanda det.
Nu när jag kollade på klockan också kom jag ihåg att Hell's Kitchen börjar om 7 minuter! :) måste ses!
Dock hinner jag inte laga middag innan ;/ hmm. Jaja. Får göra det efteråt.
Två dar i rad nu har jag ätit vid 00-01. Jag har lite konstiga mattider :O eller matvanor kanske.

Nu ska jag dock snart kolla in programmet!
Hejsålänge! :) <3


Kommentarer
Postat av: Rebecka

Hej hej!

Ja den vita tröjan med guldiga knappar finns kvar, men det är en annan tjej som också vill köpa den så om du vill ha den måste du höra av dig fort och betala så fort som möjligt!



MVH Rebecka :-)

2009-10-14 @ 17:19:07
URL: http://tuggaglass.blogg.se/
Postat av: vesna.blogg.se

jobbigt=(

2009-10-15 @ 01:43:03
URL: http://vesna.blogg.se/
Postat av: Evelina

SV: Låter intressant! =) Jag må verka blåst, men vet inte riktigt vad en compositer innebär? =) Riktigt häftiga bilder du gjort i headern också!

2009-10-15 @ 10:33:29
URL: http://skrivbubblan.blogg.se/
Postat av: NINNIE

sv; okej, tack för infot! Ingen aning om vem som tagit bilderna eftersom dom mailas runt till folk hej vilt och dom har även legat ute på facebook. Du kan ju ta reda på vem som tagit bilderna åt mig så kan jag fråga då! ;)

2010-05-08 @ 11:35:59
URL: http://ninniesodergren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0