En hostig torsdag

HejsanHopp!

Måste ha sovit lite snett eller nåt^^? För jag vaknade med ryggvärk, inte skönt.
Drömde en härlig dröm med <3

Sådärja, morgonen har börjat och jag har börjat hosta. Ska det inte lugna ner sig lite snart?
Febern verkar ha lagt sig iallafall, och snoreriet, så nu återstår hostandet.
Är inte i skolan idag heller, det verkar inte riktigt vettigt om jag bara hostar en massa hela tiden. Imorgon hoppas jag att jag kan ta mig till skolan, vi får se!
Så vad händer just nu då? Jo jag tar en liten paus från mitt flyttstädande. Har gjort rent spisen och diskat all disk (förutom typ 4 bestick), plockat ur nästintill allt från badrummet, och garderoberna i hallen.
Det som återstår är att packa ner alla kläder, saker och porslin samt dammsuga, golvmoppa, tvätta rent ytor etc. Och att köra iväg allt^^

Nu ska jag ta och koka ett ägg (eller två?) och göra två mackor. Sen ska jag börja städa igen.
Hejsålänge! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0