Ny vecka igen.

Tjenis!

Ny vecka nu då, måndag idag.
Igår fick jag jätteont i magen av stress, vaknade inatt och hade fortfarande ont i magen och nu har jag vart uppe ett tag men har fortfarande ont i magen. Har så jäklans mycket att göra. Man vill ju inte arbeta och stressa ihjäl sig, men känns ju som att det är det som händer^^ not good med andra ord! Ska bli skönt när man har lite mindre att göra och inte lika stressigt.

Är hemma från skolan idag. Vi ska rita en teckning i photoshop, så jag satt för en stund sedan och letade igenom en massa bilder på nätet efter en som jag kunde ta och måla efter (man fick göra det^^). Så jag har hittat min bild iallafall, det kommer säkert bli bra när den är klar :) Det är en insekt kan jag tala om!

Har ätit frukost, vilket är bra då jag ofta kan missa det. Måste hålla igång att äta frukost så jag inte blir så hungrig innan lunch. Yoghurt och müsli är jättebra som frukost ifall man känner att man inte kan äta mackor på morgonen. (Y) Finns en suuuupergod yoghurt som jag köper. Det är vanilj/äpple/kanel, yum! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0