Tröttis

Hej Hej!

Gud så trött jag är ;O Ont i rumpan har jag med.
Har äntligen satt upp datorn här i mitt nya boende, jätteskönt!
Jättetrött dock med, var ute en sväng och sen innan jag gick hem gick jag omkring i centrum här en liten stund innan jag köpte mat och sedan gick hemåt. Har köpt ingredienser till storkok^^ nu blir det wokigt och dant.
Bordet jag har nu är ett soffbord, då benen till mitt skrivbord inte hängde med i flytten. Så jag har ont i rumpan när jag sitter på golvet^^ dock sitter jag på en stor kudde och har två kuddar som ryggstöd, men ändå.^^

Ska snart börja laga mat. Det är idolstart idag såg jag^^ auditionenena (? :P, auditionens?) är roligast, sen är det inte så kul o kolla på idol mer :P Hell's Kitchen ny säsong börjar idag med, najs! :D det är roligt roligt att titta på.

Jisses vad trött jag är! Orkar ju inte ens skriva nästan haha. (blir strött istället för trött^^)
Skönt att kunna lyssna på lite music ifallafall på datorn. yeaj! Skönt att ha internet, skönt att ha en fungerande dator! :D när jag (jag hoppas idag, men jag förväntar mig det kanske inte) blir piggare ska jag arbeta!^^ har en del att göra.

Nu ska jag (oh, en partig låt kom på^^) förbereda matlagning!^^ hörs sen, hejs sålänge! :D


Kommentarer
Postat av: Michael Jackson | Minnesblogg

Ha en bra dag! :)

2009-09-12 @ 19:22:32
URL: http://mjackson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0