Vilken tur va!

Godmorgon!

Vaknade av alarmet på mobilen 07:02, snoozade till 07:14-15 kanske, sen gick jag upp och bestämde mig för att duscha. Hoppar in i duschen 07:24, är färdigduschad 07:34, kommer ut ur badrummet 07:42, går till köket och plockar fram yoghurt och müsli till frukost, sätter i två mackor i brödrosten för att ta med till skolan, går in på mitt rum och äter min frukost, sätter mig och kollar internet lite innan 07:48, kommer på att kolla skolmejl och schema innan jag går till skolan ifall det skulle vara någon ändring, minns att jag såg ett mejl i helgen där det stod att nästa veckas tisdagslektion var flyttad men trodde det var nästa vecka, kollar mejlen, ingen ny mejl, kollar schemat, dagens lektion är flyttad till nästa vecka, jag klickar ner sidorna och tänker att jag var i så bra tid idag med allt och så är det ingenting. Men men :P det kommer ju fler skoldagar.
Nu är klockan iallafall 08:01^^
Jag brukar ta tunnelbanan 08:19 (eller 08:10 om jag nu skulle hinna det^^) så ifall jag inte hade kollat schemat hade jag vart påväg till skolan nu!^^ och hade fått möta... ingen lektion ;O
Så det är bra att kolla schemana innan man går till skolan!^^

(jag vet, mycket siffror här^^ men jag har jättebra sifferminne så sånt glöms inte bort!^^)

NU däremot... får jag väl ta och käka upp domdär mackorna jag rostade för att ha med mig :P eller om jag gör det snart... ska ner till centrum med. Klockan är 08:04, en lång dag framför mig. Ska ta och workworka också.

Yeye! Vi hörs senare :) byebyee

Kommentarer
Postat av: Michael Jackson | Minnesblogg

Sv: Hihi, ja. :)

2009-09-22 @ 16:44:50
URL: http://mjackson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0